Thursday 30 December 2010

Rebutlah Peluang Di negara Sendiri- Pilihan Diri

 


Seperti posting sebelumnya.  Hari ini, terpanggil sekali lagi untuk mendorong rakan-rakan seperwalitan untuk sama-sama busaha dalam bidang walit.  Anugerah Allah yang tiada terkira.  Dikurniakan kepada kita untuk kita berusaha.

Umpama minyaknya telah ada, hanya menunggu spark atau api kecil sahaja untuk memarakan segala usaha kita. Bantuan telah ada disetiap penjuru,  Perhilitan, Veterinar, AgroBank,  Konsaltant dan segalanya.

Kita telah ada segala kemudahan itu, yang belum cukup ada cuma kesedaran dan keberanian.  Berani untuk membuat pilihan dan berani untuk mencuba sesuatu yang lain daripada biasa,  Bukan melewan arus .  Sememangnya ini arus perdana yang perlu dihadapi.

Jangan biarkan kita ketinggalan daripada arus perdana ini kerana dek takut dan tidak berani mencuba. Lebih baik mencuba daripda tiada membuat apa-apa?.  Persetankan sgala suara-suara sumbang kerana suara  dan keyakinan hati kita lebih penting.. Yakin dan percayalah!!!

Yakin Insyallah. kekuatan untuk mereka yang berusaha  dan bertaqwa

Waletgroup mengajak anda untuk berkongsi pengalaman dan pengamatan terhadap Industri Walet. Sila tinggalkan komen anda dibawah. Emailkan pandangan anda ke waletgroup@gmail.com

No comments:

Post a Comment