Iklan Nuff

Pakej Suara Walit untuk di Jual

Terdapat beberapa pakej menarik untuk dimiliki

Pakej A = 10 suara luar dan 2 suara Dalam RM 150.00 sahaja

Pakej B =20 Suara luar dan 4 suara Dalam RM 250.00 sahaja


Kita Berusaha Allah tentukan.
hubungi 017-978 4268. untuk maklumat lanjut.


Tuesday, 21 December 2010

Jom Kita belajar tentang Kordinat- ke tempat Seminar

Salam,



Malam ini Damak terlintas untuk menulis satu tajuk yang nanti akan menjadi satu perbualan yang agak penting dan mungkin mengelegak dikalangan pemilik sarang burung.  Apa itu?.. ha ha

Damak boleh merasakan... nanti akan timbul isu longitud dan latitud.  Manakan tidak?.. Pemilik perlu memasukan no longitut dan latitud dalam pendaftaran sarang rumah nanti..

Ada baik dan ada buruknya.. Yang baiknya... kita boleh membuat pemplotan tentang populasi burung mengikut patern penerbangan burung dan kumpulan populasi burung di Malaysia.

Dan yang buruknya.. sekirnya ia "leak".. makklumlaaa .. sekarang zaman leak.. wikileak, indoleak.. dan nanti mungkin walitleak.. aduh.. fening kepala bapak- bapak pengusaha burung.

Satu soalan daripada Damak.. apakah jaminan bahawa kordinat ini tidak "leak" dan tidak jatuh kepada pihak-pihak tertentu.. perkara-perkara ini akan Damak huraikan insyallah semasa seminar nanti..

Jadi untuk pergi ke tempat seminar itu.. ingat no ini .. setkan kepada  GPS anda..latitud  6° 0'12.76"N longitud 102° 5'47.06"E .Dan semua peserta akan sampai dengan selamat di tempat seminar pada 15 Januari nanti tanpa sesat walaupun ini kali pertama anda ke Bandar Pasir Mas.  Kalau tak percaya.. cuba cut and paste no ini di www.wikimapia.org.  Jangan terkejut.. Dan ini yang akan berlaku sekiranya no kordinat diberikan untuk rumah burung kita nanti., masalanya sekiranya ia leak...dan di Malaysia. semuanya boleh.. semunya boleh berlaku.. Malaysia Boleh!. emm habis setakat tu..

wasalam.

wasalam

Waletgroup mengajak anda untuk berkongsi pengalaman dan pengamatan terhadap Industri Walet. Sila tinggalkan komen anda dibawah. Emailkan pandangan anda ke waletgroup@gmail.com

2 comments:

  1. ermmm.. org kampung nih mana nak tahu nak cari coordinate tu ya?? kat peta? mana nak dpt peta.. beli kat jabatan pemetaan..mana boleh beli? RAHSIA....NAK CARI KAT TEL..ERMM. TEL PUN X CANGGIH.. problems..problems tu

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih atas komen di berikan... saya fikir.. org yang boleh baca blog ni.. tentu ada internet kan.. rujuk www. wikimapia.org. Masuk laman web tu.. paste.. kordinat. Insyallah dapat lah tempat tu.. wasalam

    ReplyDelete