Thursday 12 August 2010

Jauhi Riba dan kuatkan Islam dengan lakukan Urusan Urusniaga Sarang Walit menggunakan Mata Wang Syariah Dinar dan Dirham


Hari ini merupakan hari yang paling bersejarah dalam dunia tamduun Islam moden.  Apabila kerajaan negeri kelantan dengan rasminya melancarkan  mata wang Alternatif Dinar dan Dirham.  Tentu ramai akan tertanya.. Apa kebenda ni?  maklumat lanjut rujuk laman web ni.  http://www.dinarkel.com/.
 Menarik dan amat menarik sekali.



Sekiranya dilaksanakan dengan betul.  Semua ummah dan masyarakat melakukan dengan penuh kesedaran dan keredhaan dengan niat untuk menghapuskan riba.  Maka insyallah.. agenda Isreal Laknatullahialahim dapat dibendung. Mahu tidak mahu.. kita mesti menerima mata wang pilihan ini.  Oleh itu,  sebagai langkah pertama.. Sebagai pengusaha sarang burung walet.. Ayuh kita lakukan urusan jual beli dengan wang Dinar dan Dirham ( D & D)..  Gud luck.. salam perjuangan Islam.




 Allah hu Akhbar..3X..
 Jihad kita menentang Riba.

Waletgroup mengajak anda untuk berkongsi pengalaman dan pengamatan terhadap Industri Walet. Sila tinggalkan komen anda dibawah.

No comments:

Post a Comment