Saturday 5 March 2011

Harga Barang Binaan Semakin Mahal....tetapi

Salam.. hari ini..secara rasmi Damak melangkah masuk dalam bidang pembinaan rumah burung  ( BHW).  Kami  menawarkan satu harga pembinaan BHW.. mampu milik.

Buat masa ini.. kami akan cover seluruh area Kelantan khasnya . Dengan Harga  yang cukup menarik sekitar RM 70 hingga RM80 sekaki ( bergantung kepada lokasi)... mengiku ktonsep jimat, berkesan,  cepat dan insyallah berkat.  Buat masa ini. Kami dalam proses memajukan sebuah BHW di Tumpat dengan harga Saiz 20X30.  Tinggi 30'.

Berminat boleh hubungi Damak.   Bangunan ini menggunakan Bata Ringgan.  Khas kepada Warga Pasir Mas  Tanah Merah, Kota Bharu, Jeli, Rantau Panjang, Tumpat, dan kawasan sekitar dalam lingkungan 50km.. Diskaun menarik untuk anda.  Dengan Harga barang Mentah yang mahal sekarang.  Pembinaan BHW memerlukan perancangan dan pengurusan kewangan yang berhati-hati.

Selamat Maju Jaya untuk Semua.


Waletgroup mengajak anda untuk berkongsi pengalaman dan pengamatan terhadap Industri Walet. Sila tinggalkan komen anda dibawah. Emailkan pandangan anda ke waletgroup@gmail.com

No comments:

Post a Comment