Monday 21 November 2011

Post Testimoni.. Dapat Suara.. Percuma.

Assalamualaikum,


Setelah saya menghadiri kursus burung walit dengan Waletgroup di Pasir Mas Kelantan pada tahun lepas, saya terus mengikuti blog Waletgroup ini.


Saya mendapat banyak maklumat tentang burung walit dari blog ini sementara saya mengumpul modal untuk membina rumah burung walit saya sendiri.


Saya dapati buku Panduan Rinci Perladangan Burung Walit keluaran Waletgroup ini juga amat berguna sebagai rujukan kepada sesiapa yang mahu memulakan bisnes burung walit ini.


Semoga blog Waletgroup ini terus menyumbangkan maklumat-maklumat yang berguna kepada pengusaha-pengusaha dan peminat walit sekelian. ( En Azman )




Saya Abdaf dari Pahang..

saya selalu membaca blog Damak dari awal blog Damak buat dulu, bole dikatakan tiap-tiap hari kalu ada kelapangan.


Nak mendalami ilmu si walit, memang menarik dan banyak ilmu baru dapat dipelajari dari blog Damak



Assalamualaikum,


-- Saya mengucapkan ribuan terima kasihpada waletgroup kerana mengadakan satu blog yang banyak membantu dalam memberi sesuatu yang baik samaada pada bakal pengusaha maupun pengusaha walit yang baru melangkah ke dalam industri RBW..Tahniah..Sesuatu pemberian yang baik,pasti mendapat balasan terbaik.



“Thank you.memeng berinformasi. Kalau ditambahkan video-video BH yang telah sukses bawah jagaan atau mengguna hikmat nasihat beliau dan suara yang mantap, blog ini akan lagi mantap. semoga sukses berterus.( Yong)




asssalamualaikum..


Terima kasih di atas segala usaha dalam merapatkan hubungan ummah dihalaman sosial blog tuan..dihalaman blog tuan banyak ilmu dan maklumat dikongsi secara ikhlas yang terpancar dari halaman ini..


setelah saya ikuti sejak setahun yang lalu dalam ilmu dan maklumat yang dipaparkan nampak ketulusan hati untuk ummah dan bukan semata mata biz dunia...namun terlihat untuk biz yang lebih besar dari itu


tahniah diucapkan...moga atas usaha dan keikhlasan tuan, tuan dapat apa yang tuan hajati..amin..


.........
untuk makluman... rbw saya sudah siap dibina namun.. sang walit masih tidak menginap


memang benar pepatah melayu.. setiap ilmu mesti perlu berguru.. ( Said).



Hubungi Damak di talian +6012-5917493, untuk maklumat lanjut.Atau email ke waletgroup@gmail.com. Pilihan ditangan Anda..

No comments:

Post a Comment