Tuesday 15 November 2011

Kepada Semua Bekas Peserta Kursus Walit

Salam,


Sepanjang mengendalikan kursus BHW PRP walit daripada siri 1 hingga Siri 10. Dan insyallah akan ada siri 11 pada bukan November nanti.

Damak telah berjaya menghimpunkan hampir 600 orang peserta dan Almuni PRP walit, dan Alhamdulilah ada yang masih keep in touch dan tidak kurang yang membisu... apa jadi sama ada buat atau tidak buat BHWnya.

Semua perserta Damak daripada Kelantan, Terengganu, Pahang, Kedah, Selangor, Sabah, Sarawak, Brunei,  Tidak kurang Johor, Melaka, Pulau Pinang, Langkawi dan Selatan Thailand.

Alhamdullillah, mudahan usaha dan penat lelah kita bebaloi.  Daripada jumlah yang Damak sebutkan di atas.. ada beberapa orang yang masih lagi tidak kesempatan modal untuk membina BHW. Ilmu katanya dah cukup. Namun .. modal masih ada halangan. Dan tidak kurang yaang telah berjaya membina BHW yang bersaiz besar.. HJ Alias drp Pasir Mas daripada 30 x60.. sekarang telah berkembang menjadi 60x 60. Tahniah Haji...

Kepada Abg Dean.. yang berani membina BHW.. di kawasan pendalaman,, dan  puluhan lagi yang sekiranya Damak nak sebutkan disini..memang tak sempat dan perlukan masa.

Alhamdullilah, syukur kepada Allah. semuanya berkat kesabaran dan kesungguhan..

Kepada pembaca-pembaca blog dan bukuy PRP.. yang sampai hari ini.. masih tidak putus-putus menelefon Damak.. Insyallah terima kasih Damak ucapkan atas sokongan dan kepercayaan yang diberikan.  Semuanya milik Allah.  Kita hanya mengusahakan sahaja.

Tahniah kepada yang  telah berjaya.. kepada yang masih belum mencapai tahap dan target yang disasarkan. Bersabar dan cuba dalami ilmu dan kaji apakah yang kurang tentang BHW kita.. sama ada faktor makro, mikro atau pengurusan, sumber atau perasaan.

Insyallah nampaknya  masih ada 2 kursus lagi .. untuk Damak teruskan pada tahun 2011 ini. iaitu untuk sesis ke 11 dan 12. Alhamdullillah impian Damak untuk mengadakan 12 kursus setahun  mudahan tercapai.

Mulai.. tahun depan. Damak akan lebih fokus kepada kerja-kerja pembinaan BHW, Kursus, penulisan, Pemasangan Audio System dan juga Suara Walit.

Dengan koleksi suara yang begini.. banyak.. Damak akan cuba berikan satu suara yang terbaik dan insyallah akan hasilkan satu suara walit yang mampu menjana hasil sarang yang berlipat ganda.. insyallah. Terima kasih semua ..

Kepada semua Alumni PRP Damak.. keep in touch .. wasalam

Hubungi Damak di talian +6012-5917493, untuk maklumat lanjut.Atau email ke waletgroup@gmail.com. Pilihan ditangan Anda..

No comments:

Post a Comment