Monday 6 June 2011

Alhamdullillah

Insyallah.... sekiranya tiada aral melintang.. sebuah BHW bakal di lancarkan pada September nanti... , semuanya berada dalam keadaan baik

Pemiliknya berkobar-kobar semangat untuk melihat sang walit meluncur masuk dengan riang dan gembira..., Cuma dua hari lepas.. agak berdebar-debar apabila bircall yang pertama dilakukan sekitar jam 10.00 pagi... hampa... burung... tak ada seekor pun.

Namun,..apabila bircall dilakukan pada sebelah petang sekitar jam 5.30 pm.. kesannya membakar hangus debaran pertama tadi.. ribuan walit terbang diudara.. memberikan iltizam yang kukuh kepada pelabur dengan yakin untuk melangkah ke industeri ini.  Maka.. moral of the story... jangan wat birdcall waktu pagi... susah nak explain kepada pelabur.. ha ha/...

Sememangnya waktu terbaik untuk buat bircall waktu petang.. waktu burung sudah kenyang.. bermain-main dan hendak pulang ke BH... insyallah pelaburan ini akan dirahmati.. cuma betulkan niat...  teringat satu rangkap lagu nasyid oleh " now see heart"

" Umat ISLAM sentiasa boleh, hari ini lebih baik dari semalam"

.... siapa kata kita tak boleh,, kita ada Allah yang kuasa,, Doa itu sebagai senjata..

Umat Islam sentiasa boleh"..

Ayuh.. kita mencuba,, dengan yakin dan berani...nya sebab kita ada Allah yang maha kuasa..

Hubungi Damak di talian +6012-5917493, untuk maklumat lanjut.Atau email ke waletgroup@gmail.com. Pilihan ditangan Anda..

No comments:

Post a Comment