Sunday 1 January 2012

Selamat Tahun Baru





Salam,, Tahun ini.. dekat dekat pulak.. Tahun Hijri dan Masihi..

Ucapan daripada Damak.. Selamat Tahun.. Baru.., insyallah Tahun yang cemerlang untuk semua.. Walaupun pelabagai teori  masyarakat Mayas,, tentang tahun 2012.. tentang Amergadon... dan macam macam. , blue planet, dan apa apa lagi.. walau kiamat sekalipun... ( Walaupun ada riwayat sahih  mengatakan Bumi ini akan kiamat setelah tanda-tanda besarnya muncul. dan sekarang adakah kita berada di zaman itu?)..

Itu diluar kemapuan kita untuk mengubah kerana itu ketetapan Allah, apa yang mampu kita ubah,, ialah amalan dan diri kita, niat diri kita, istiqamah dalam perbuatan dan tingkah laku...beramal.

Tahun yang semakin mencabar,,, dan tidak lah perlu kita memasang banyak impian yang penting banyak usaha,,

insyalllah...
Selamat Maju Jaya


Hubungi Damak di talian +6012-5917493, untuk maklumat lanjut.Atau email ke waletgroup@gmail.com. Pilihan ditangan Anda..

2 comments:

  1. Salam tuan.boleh update atau kongsi maklumat mengenai harga sarang burung wali yang kbelangkangn ini semakin turun harganya.terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Wasalam.. Memang harga pasaran sekarang sedikit terganggu. Walaupun terganggu.. tak lah sampai RM 500.00 per kg. Pembeli sekarang agak berhati-hati untuk membeli sarang. Spekulasi positif mengatakan harga kembali pulih menjelang CNY. Namun, beberapa perkara yang perlu kita teliti apabila orang kata harga murah, soalan pertama, dari mana maklumat itu diperoleh. Pastikan sumber yang betul. Kekadang permainan orang tengah..yang tidak mahu mengurangkan bahagian mereka.. menjadikan harga yang dibeli kurang berganda-ganda. Komen saya sekarang, sekiranya kita mempunyai bekalan sehigga 10 kg ke atas lebih mudah dijual, berbanding 2-3 kg sebelum ini. Jadi nasihat mudah, simpan wat stock dulu.. Insyallah.. harga naik.

    ReplyDelete