Sunday 22 May 2011

Semuanya Tentang Burung

 Hari ini.. apabila kita pergi ke mana-mana tempat.  Ada saja.. orang akan bercakap tentang burung.  Kebanyakkan orang sudah sedar. Alhamdullillah sudah sedar burung Walit adalah satu industri yang berimpak tinggi.

Semua orang berani dan ingin bercakap tentang burung.. Pendek kata, semua orang berminat.  Namun beminat saja.. tak cukup.. harus mendalami dan menghayati dan berfikir dengan kritis tentang burung.  Pelbagai Mazahab burung telah terbit.

Daripada.. Idea BHW yang besar kepada BHW yang kecil. Antara teori yang dikemukakan.. BHW yang besar akan menyebabkan beberapa kaloni burung masuk dan mendiaminya dan mereka akan berperang di dalamnya.. Dan Untuk lebih efektif. harus membina VVIP room untuk mengelakan mereka daripada beperang dan tiada masa untuk berperang.
.
Maka Datanglah mazahab.. membina BHW saiz minimum.. 12 X24, 16 X24 , 12X 30.. dan sebagainya...

Namun.. adakah semua itu benar...?  kena kita fikir-fikirkan dan kaji-kaji..

Terbaru semalam.. Damak jumpa VCD ini di Pasar Malam Wakaf Che Yeh.

( Gambar tepi tu.. kena cut.. tak menepati syariat)


Mcm mana... ini merupakan niat dan  idea awal Damak apabila.. mengutarakan lirik lagu layang-layang dulu.. agar ia menjadi popular dan meniti dibibir umum.. mudahan,, kesedaran ini akan mampu dikembang suburkan dengan baik dan bukan hangat-hangat tahi ayam.

wasalam.







Hubungi Damak di talian +6012-5917493, untuk maklumat lanjut.Atau email ke waletgroup@gmail.com. Pilihan ditangan Anda..

No comments:

Post a Comment