Iklan Nuff

Pakej Suara Walit untuk di Jual

Terdapat beberapa pakej menarik untuk dimiliki

Pakej A = 10 suara luar dan 2 suara Dalam RM 150.00 sahaja

Pakej B =20 Suara luar dan 4 suara Dalam RM 250.00 sahaja


Kita Berusaha Allah tentukan.
hubungi 017-978 4268. untuk maklumat lanjut.


Tuesday, 23 November 2010

Apa Menarik tentang burung ini?

Kita sekali dengar akan takjub...

1) Burung tidak pernah sentuh tanah- seperti cerita Burung Cenderawasih.. tidak pernah sentuh tanah.. wahhh hebat- macam tak logik.. tapi percayalah.. memang logik..., kelawar kalau jatuh tanah.. dah tak boleh terbang balik.. melainkan kita lambung dia.. macam kita main gladier.

2) Mengawan di udara-- Aduhh macam na yaa-- kebesaran Allah - semua boleh jadi.

3) Saiz telur lebih kurang saiz badannya-  Aduh.. kan macam nak pening sikit fikirnya-- jangan ribut-ribut,... penyu bertelur beratus-ratus biji dengan sekali mendarat.. apa nak pelik.

4)Buat sarang guna "air liur"- tu bahasa mudahnya.. bahasa payah sikit  "kelenjar air liur" tu.. apa nak susah nak pelik.. labah-labah buat sarang (pukat) bukan main besar.. guna "benang" kat tubuh dia aje..

5) Pasangan setia- macam lagu Rumi dan Juli, Syah Jahan dengan Mumtaz ,Romeo dan Juliet,  Laila ( malam) Majnum ( gila, kegilaan)

6) 4K, 6K, malah 18K sekilo... ha ha..--  ini yang menjadikan dorongan ramai nak jadi  2k ( two-key, to-key).. sama mcam tokek jugak...

Jangan lupa.. semua itu hanya bergantung kepada usaha, kekentalan, doa, dan pasrah.  Sucikan hati dulu...






Waletgroup mengajak anda untuk berkongsi pengalaman dan pengamatan terhadap Industri Walet. Sila tinggalkan komen anda dibawah.

No comments:

Post a Comment